δεν θυμάμαι

δεν θυμάμαι από που ξεκίνησα, μνήμη κενή, μα αυτό προσπάθησα να κάνω και το έφτασα

κατάφερα να μην σέρνω το παρελθόν μου μα να κοιτώ μόνο μπροστά και λίγο πιο πέρα από εκεί που φτάνουν τα μάτια μα ακόμα και πιο πέρα από κει που φτάνει η καρδιά

ο αέρας μου έχει πάρει ότι δύσκολα αποχωρίζεται το μυαλό,είναι η αγωνία,η ανυπομονησία για ασφάλεια για σιγουριά

καμία σιγουριά σε κανέναν και σε τίποτα, αύριο θα είναι πάλι μία νέα αρχή,ένα από αλλού φερμένο ξημέρωμα,αλώβητο και καθαρό μέχρι να σχηματιστεί η συνέχεια που θα δώσει νόημα στις λίγες ώρες που γεμίζουν μια ημέρα

όταν τελικά σε κοιτάξω θα ξέρω πως σήμερα ξεκινάει κάτι άλλο, έχω αρχίσει και σε ψάχνω όμως, και ξέρεις αυτό είναι πρόβλημα, να ψάχνεις τα μάτια του άλλου κι ας μη σε κοιτάζουν

κάτι που δεν ξέρω πάλι θα με επισκεφτεί, και αυτές οι επισκέψεις είναι απρόσμενα όμορφες μα και καταστροφικές

μία σε χαϊδεύουν και την άλλη σε πετούν από τον γκρεμό, ελεύθερη πτώση και τα φτερά σου κλειστά, είναι που δεν πρόλαβα να τα ανοίξω μα ξέρω να πετώ και έμαθα να το κάνω μόνη μου

μόνη μου θα περπατήσω ανάμεσα στα χέρια σου, στα χέρια που άπλωσες μα δεν με έχεις αγγίξει ακόμα, γιατί ότι και να λένε δεν σε έχω αφήσει να με πιάσεις, όπως δεν θα αφήσω κανέναν ακόμα

μα είναι κάποιες αισθήσεις που δεν χρειάζονται άγγιγμα για να λειτουργήσουν και ναι γι αυτές δεν μπορώ να μιλήσω μπορώ μόνο να αφουγκράζομαι τα περάσματα σου και που και που να ακολουθώ

μπορώ να σε ακολουθώ και ας μη με αφήνεις γιατί έχω μια ένταση ανεξήγητη που πρέπει να διοχετεύσω και εσύ μάλλον μπορείς να την διαχειριστείς χωρίς να το ξέρεις

Σχολιάστε

