κάπως μελαγχολικά

Κυκλοθυμία και σύγκρουση ρόλων, μία κυκλική ροή συναισθημάτων που ξεκινούν από μέσα μου και τελειώνουν μπροστά μου,από τον θυμό της ζέστης στο γέλιο της νύχτας.

Ψάχνω μέσα μου τον λόγο, έναν λόγο για να περπατήσω ξανά απέναντι σου,ούτε δίπλα σου μα ούτε και στην μέση.Τον έχω τον λόγο μα δεν με πείθω,ψάχνω ξανά μέσα σε όνειρα και μνήμες,μνήμες νερού και όνειρα ημέρας κάπου  εκεί σε άφησα και το πρωί.

Είχα ανοίξει τα μάτια μου μα το μυαλό συνέχιζε το ταξίδι και την ταλάντωση μεταξύ του τώρα και του πριν,μέσα στην αλήθεια και στο ψέμα,πάνω κάτω στην φαντασία και στην πραγματικότητα και πολύ κοντά στην διάθλαση του φωτός και στην δημιουργία χρώματος.

Θα συνεχίσω όταν με επισκεφτεί η ανάγκη και μπει μέσα στις σπηλιές μου η μυρωδιά σου, τότε θα επανέλθω να βρω ποιες λέξεις ταιριάζουν στις οσμές και ποια γράμματα στις εικόνες.

Σχολιάστε

