Ο εαυτός…

Ο εαυτός μου διχασμένος,ο ένας θέλει να μιλήσει ο άλλος να σκεφτεί,μετά από λίγο σηκώνεται ο μισός και τρέχει μα έχει αφήσει κάτι πίσω του.

Σπασμωδικές κινήσεις με διάθεση ξεσπάσματος και επιθυμία να ξεκαθαρίσω ότι έχει μείνει σαν εκκρεμότητα.

Δεν έχω ανάγκη να το μοιραστώ μα να συμφωνήσει μαζί μου ο εαυτός που διστάζει και με κρατάει σε απόσταση,κάτι ξέρει,μα δεν θα νικήσει αυτή την φορά.

Θέλω να απλώσω μπροστά μου ότι τυλίγεται μέσα μου μέρες τώρα και να δώσω χώρο στο καινούριο.Αν δεν αγκαλιάσω το κλείσιμο πως θα ξανανοίξω,πως θα βρω την ηρεμία και την ψυχραιμία να σε κοιτάξω κατάματα και πως θα νιώσω πάλι σίγουρη και δυνατή.

Δεν μ’αρέσουν οι προσποιήσεις και ποτέ δεν τις υποστήριξα,πάντα ήμουν και είμαι μέσα στην κατάσταση όπως και να μου φέρεται αυτή,πάντα είμαι όρθια και τώρα που αρχίζω και σκύβω δεν νιώθω καλά και αυτό θέλω να σώσω,την αυθεντικότητα που κυνηγώ.

Δεν θέλω να απογοητευτώ ξανά μα ούτε και να σηκώσω την μύτη μου ψηλά,θέλω να έχω την συναισθηματική ελευθερία και όχι τον εκνευρισμό για να κοιτάξω τις σχέσεις μου κατάματα,τους φίλους μου,την οικογένεια μου και όποιον μου χαμογελάσει.

Θα κρατήσω το χαμόγελο μου μα θέλω να το δίνω με την καρδιά μου και όχι με την αυτόματη δημιουργία του.Αν δεν το κερδίσεις είναι το τελευταίο σκαλί και δεν πρόκειται να ξανατρέξω στην σκάλα ούτε να ανοίξω τα χέρια μου απέναντι σου,γιατί κάθε πρωί κουβαλάω μία πέτρα που δεν μου ταιριάζει και με κουράζει κιόλας.

Ωραία μέχρι εδώ μα μη κρύβεσαι πίσω από τα μάτια σου,και μην προβάλλεις ότι δεν φτάνεις,είναι ψεύτικο και το ξέρεις. 

 

Σχολιάστε

