λίγο πριν

Λίγο πριν πέσει ο ήλιος πρόλαβα να ζεστάνω τα χέρια μου,να ξαπλώσω στα βότσαλα και να αναμετρηθώ με τις αισθήσεις μου.

Η μελαγχολία είναι τόσο γεμάτη κατάσταση που μπορεί να σε ρουφήξει για ώρες,να μείνεις να κοιτάς τον ορίζοντα να ξεμακραίνει μα να μην ταράζεται ούτε το βλέφαρο σου.Την συμπαθώ γιατί μου δίνει την ασφάλεια ότι θα μου στείλει δώρα μόλις φύγει,ενέργεια και οξυγόνο,και μια διάθεση για ταξίδι.

Λίγο πριν αναλογιστώ το χθες,ήδη άρχισα να ονειρεύομαι το αύριο,μα πρέπει να κάνω χώρο σε ένα σήμερα που καραδοκεί και συνεχώς το παραμελώ.

Λίγο πριν σου μιλήσω,είχα πάρει την απάντηση μου και λίγο πριν με κοιτάξεις είχα νιώσει πως ήρθες.

Λίγο πριν την απόγνωση έρχεται η επιβεβαίωση της ύπαρξης του απείρου,κανένα τέλμα και καμία παύση σε έναν δρόμο που τρέχει πριν από εμάς.

Εμείς θα ανοίξουμε χείλη και χέρια στην νέα στάση και εμείς θα περιμένουμε την επόμενη χαραυγή. Σαν μάτια παιδιού και σαν απελπισία γέροντα θα σταθούμε στην γωνιά αναμένοντας μια νέα αρχή.

Μια νέα αρχή μέσα στα καθημερινά μπρος πίσω, μια αρχή που θα ακολουθεί κάθε νέο ξεκίνημα που έρχεται ύστερα από το προηγούμενο τέλος.

Λίγο πριν νιώσω το αεράκι, έρχονται πάλι οι μνήμες και γλιστράνε μέσα στα ιδρωμένα μου χέρια και στις λακούβες που σχηματίζουν οι κλείδες.

Οι πόροι ανοιχτοί αναβλύζουν αυτοσχέδιες αναμνήσεις, οι πληγές μουσκεύουν από την επιθυμία μου για ζωή ενώ τα μάτια υγρά παρακολουθούν κάθε μικρή ή μεγάλη ένταση στα κομμάτια μου.

Λίγο πριν τα κομμάτια μου συμφωνήσουν να συνεργαστούν, νιώθω την αλμύρα του νερού να εισχωρεί απειλητικά.

Λίγο πριν χαρώ ή λυπηθώ εκτιμώ την κάθε αλλαγή,εναλλαγή ή ανατροπή και θέλω να τις γεύομαι μέχρι την τελευταία τους γουλιά.

Λίγο πριν τελειώσει αυτό το καλοκαίρι,θα συναντήσω πάλι μπροστά μου ότι δεν τόλμησα να αντιμετωπίσω ακόμα,ότι φοβήθηκα και ότι ξεγέλασα και θα πρέπει να είμαι εκεί,όχι εδώ που στέκομαι τώρα και αγναντεύω μα ούτε και στο χθες μου.

Σχολιάστε

