Χειρότερο από το χειρότερο

Δεν κρύβω λόγια για να ακουμπήσω ούτε μπορώ να φυσήξω τα ψέματα σου γιατί τριγυρνούν δεμένα γύρω από την καρέκλα μου.

Δεν μπορώ να τεντώσω τα χέρια μου ούτε να ανοίξω τα σύνορα μου,αλήθεια δυσκολεύομαι, μα δεν παύω να προσφέρω αλήθεια και σταγόνες από το νερό μου.

Το πάθος μου να γεύομαι τους ανθρώπους και να βιώνω την αλλαγή των εποχών κοντά τους είναι που μου χαράσει το τζάμι και θόλωσε το είδωλο μου.

Μαγεύτηκα από το χρώμα και έψαξα το άρωμα,την υφή,το μελάνι. Γύρισα με τα χέρια γεμάτα πληγές και πασχίζω να ξυπνήσω. Να ξυπνήσω από τον λήθαργο που με έριξες και να νιώσω τις φλέβες μου να εμφανίζονται ξανά πάνω στα χέρια μου.

Αξίζει,μετράει ή περισσεύει να ανεβαίνεις με θάρρος και αγωνία και χαρά και να κατεβαίνεις με κατεβασμένα βλέφαρα και άοσμη διάθεση; Δεν ξέρεις που να κοιτάξεις και από πού να φυλαχτείς και νιώθεις να βυθίζεσαι σε ένα κινούμενο έδαφος που εγκυμονεί αιώνια αρπαγή.

Να αρπάξω ότι έπεσε καταλάθος στον δρόμο περιμένοντας την επόμενη ανατολή ή να επανέλθω στο εγώ μου που κάπου το ξέχασα;

Καλή τύχη και μεγάλη καρδιά και η ρόδα να γυρίζει συνεχώς μα ακόμα να μην έχει ανατρέψει τους ρόλους. Θύματα και θύτες όλοι μαζί μια παρέα που συνεχίζει να πίνει και να διεκδικεί δικαιολογίες.

Λόγια που πέρασαν από το στομάχι πριν φτάσουν στα αυτιά και θα μπορούσαν να μην έχουν ακουστεί ποτέ.

Μια νύχτα λίγο χειρότερη από την χειρότερη που ξερνάει υποθέσεις και ερμηνείες σε ότι κυλάει δίπλα μας.

Και κάπως έτσι ξαναγυρνώ στο κενό και αρχίζω να βρίσκω πιο δίκαιη την φυσική απουσία από την πνευματική.

Όλο κάτι θέλω να πω και όλο νιώθω πως δεν έχω τίποτα να ξεστομίσω ούτε καν να σκεφτώ. Έμεινα αρκετά μέσα στις σκέψεις μου και στα όνειρα μου και οι λέξεις δεν φτάνουν να σβήσουν αυτή την φωτιά μα ούτε και να περιγράψουν το επόμενο πρωινό.

Κουρνιάζω μέσα στα μαξιλάρια υποσχόμενη στο άλλο μου εγώ πως θα το ανεβάσω πάνω από εκεί που κοιτώ για να συνεχίσω με την ψυχραιμία και την δύναμη να βαδίζω στα φωτεινά λημέρια μου.

Σχολιάστε

