να ξημερώνεις δίπλα στις αποστάσεις των βράχων

Λίγες ώρες που χωρούν πολλές υποσχέσεις,αφορμές,ανακαλύψεις.

Περπάτησα στην απέναντι μεριά και σκόνταψα πάνω σε κάτι μάτια που δεν έβρισκαν κάτι πιο ενδιαφέρον από το να παρακολουθούν τα χείλη μου όταν μιλάω. Θα μοίραζα όνειρα και ελπίδες μας περπατώντας στα στενά σοκάκια έχτιζα σειρές από γράμματα που τώρα δεν τις βρίσκω.

Σε κάθε χαραμάδα ένας μεγάλος κόσμος,μια ομορφιά φυσικά αβίαστη που υπενθυμίζει στο μυαλό γιατί αυτό το νησί μας κρατάει κοντά του.

Ποιος φακός να απαθανατίσει τα ζητούμενα και τα απρόοπτα;

Είχα ξεχάσει να κοιτάξω μπροστά και είχε αρχίσει να βάφεται το σύνορο κόκκινο και γλυκό. Όλο και μεγάλωνε  το χάσμα θάλασσας και ουρανού φορώντας τα πιο ζεστά και ανοιχτά του πανωφόρια.

Χανόταν όλος ο σκοτεινός θόλος με τα μικρά λαμπάκια.Πάλι ξημερώνει.Πάλι αλλάζει το σκηνικό.Μα δεν αφήνομαι και δεν αφήνω πίσω ακόμα το πρωινό και το  χθεσινό και το δύσκολο μονοπάτι που βαδίζω έχοντας ανοίξει τα μάτια μου στον επόμενο δρόμο που θα διασχίσω.

Τίποτα δεν βρίσκεται εκτός σχεδίου,μονοπατιών και έχω αρχίσει να μπαίνω ομαλά από το ένα ρεύμα στο άλλο.

Μπερδεμένα λόγια μου περνούσαν από το μυαλό μα και το σώμα δεν υπάκουε σε καμία ένταση και σε κανέναν τονισμό. Λίγο μακρυά λίγο διεκδικητικά και όλα να γυρίζουν μέσα σε μια μπάλα που τρέχει στα πόδια μου.

Ήπια αίσθηση,έντονη γεύση,έρχεται η επόμενη ανακάλυψη,κάλυψη ή απόλαυση.

Αγωνία και μυρωδιά από βασιλικό,πόδια κομμένα από την κούραση και μυαλό βαρύ από τα κλειστά παράθυρα.Τα χείλη γεμάτα αλμύρα χαρίζουν την συντροφιά τους και κάπου εκεί ξημέρωσε.Και έφυγα.Μόνη.Όχι για εκείνον.Μα για μένα.

Μία αρχή χωρίς περιγραφή, μία εναλλαγή και μία έκπληξη, εγωισμός, ευχαρίστηση και ακόμα και το πίσω και το μπρος και όλα μέσα στα μάτια μου και γύρω από τα δάχτυλα μου μπλέκονται.

Καμία ξεκάθαρη διάθεση,αλλά άνεση και προσφορά.Ένα φεγγάρι που γεμίζει πιο γρήγορα από τα σύννεφα που τρέχουν μέσα μου και ένα βλέμμα που με ακινητοποιεί.

καλημέρα στο ταξίδι από πληγή σε γιορτή.*

 

*παράφραση στίχων από το τραγούδι «Γιορτή» Τρύπες

 

 

Σχολιάστε

