Εκεί που άδειασαν τα χέρια σου και όλα έχουν φύγει μπροστά από εσένα,κάπως δεν τα διαχειρίζεσαι μα δεν σε απασχολεί κιόλας,εκεί κάτι πέφτει ξανά μπροστά στα πόδια σου και σου κλείνει τον δρόμο.

Μπαίνεις σε μια δίνη,σε ένα παιχνίδι ερωτοαπαντήσεων, να το πατήσεις,να το προσπεράσεις ή να το πάρεις πάλι στα χέρια σου.

Μα ξέρεις πολύ καλά πως και να το ξανασηκώσεις από το πάτωμα σε λίγα δευτερόλεπτα θα γλιστρήσει και θα ξαναπέσει.Ποτέ δεν κατάφερες να κρατήσεις το νερό ανάμεσα στις παλάμες σου ούτε τον ήχο μέσα στο αυτί.Δεν άλλαξε κάτι για να σε πείσει πως θα τα καταφέρεις αυτή την φορά,πως θα έρθει και θα μείνει κάτι,πως θα σε ακολουθήσει.Απλά μια αναλαμπή και ένα ξάφνιασμα,λίγο ο εγωισμός και πολύ το αλκοόλ,λίγο το απωθημένο και πολύ το ασυνείδητο,απλά αυτά αρκούν για να προκαλέσουν ταραχή στην θάλασσα που μόλις αρχίζει να ηρεμεί.

Δεν προλάβαινα να αντιδράσω ούτε να μιλήσω,να ανασάνω και να σκεφτώ.Μόνο ένας φόβος ανέβαινε σιγά σιγά από τα δάχτυλα τον ποδιών μου ώσπου έφτασε στα μάτια μου,τα κοκκίνισε,τα μεγάλωσε,τα ταρακούνησε.Και ήθελα να εξαφανιστώ,να μην με βάλει στο ίδιο τούνελ που έμπαινα,να μην ακούσω την ίδια μουσική,να μην περιμένω τα ίδια ανεκπλήρωτα όνειρα,γιατί τώρα έχουν αλλάξει τα δεδομένα μου και αρχίζω και χτίζω πιο ψηλά από εκεί που με άφησε.

Δεν υπάρχει σύγκριση ούτε καν διπλή σκέψη για να διαλέξω το μονοπάτι και τον ουρανό που μου ταιριάζει,μα υπάρχει αυτό το αλόγιστο και απρόσμενο αεράκι που φυσάει μέσα μου και παίρνει και τα σηκώνει όλα,και τα ανακατεύει και τα πετάει κάτω με ορμή.Αυτό με διαπέρασε και πριν σκεφτώ τι γίνεται άρχισα πάλι να νιώθω.Μα έπρεπε να φύγω,να φύγω μακρυά και να μην κοιτάξω πίσω και χαίρομαι τόσο πολύ που σηκώθηκα και άφησα στο τραπέζι τις μουσκεμένες μου ελπίδες και τα καταπιεσμένα μου θέλω.

Πήγα να βρω ηρεμία και αληθινά αγγίγματα εκεί που υπάρχουν χέρια που δίνουν και δεν παίρνουν μόνο,εκεί που τα μάτια όλες τις ώρες κοιτάνε με τον ίδιο τρόπο και βρήκα την άκρη της κλωστής που τραβάω μαζί μου όλο το καλοκαίρι.

Μα τελείωσε το καλοκαίρι,μαζί και τα ψέματα του και η αλήθεια κρύβεται μόνο σε πραγματικά γεγονότα,ανθρώπους και λόγια.

Δεν προλαβαίνω μα έχω τόσα να καταθέσω ακόμα και ελπίζω να ξαναγυρίσω με την ίδια διάθεση για μοίρασμα.

