συναισθηματική διάλυση

Κάποιοι μήνες που κουβαλάνε συναισθηματικά κενά και εκφράσεις ανέκφραστες και ακατανόητες και κάποιοι φίλοι που κρατούν ακούραστα τα χέρια τους στην πλάτη μου και το χαμόγελο στο πρόσωπο τους.

Πέρασα από την κορυφή στους πρόποδες του βουνού πριν προλάβει να ξημερώσει και πριν καν αρθρώσω την προσευχή μου.Δεν σε έβαλα μέσα σε αυτήν μα σε είχα βάλει σε όλες τις προηγούμενες ευχές,ξέρεις σε αυτές που κάναμε μαζί κλείνοντας τα μάτια.Σε αυτές λοιπόν ήσουν εσύ,ίσως εμείς,μα δεν πρόλαβα να καταλάβω.

Πάλι δεν πρόλαβα και τελικά μήπως φταίω εγώ και όχι όλοι οι άλλοι,μήπως κουβαλάω ένα φορτίο και μια ενέργεια που τους σπρώχνει απότομα και άχαρα μακρυα.Μακάρι να μπορούσα να σε καταλάβω και να χωρέσω στο μικρό μου κεφάλι ότι δεν σε κρατάει σε αυτή την ιστορία,μα δυστυχώς δεν μπορώ,δεν αντέχω,δεν θέλω.

Δεν αντέχω άλλο συναισθηματικό κενό,δεν αντέχω άλλη παρερμηνεία,δεν μπορώ να σε βλέπω και να μην χαμογελάω,δεν θέλω να είσαι μακρυά μα ούτε και κοντά πια,δεν αντέχω που δεν έχω λόγο και άποψη στην ζωή μου.

Να συζητήσουμε την απόφαση που ανακοίνωσες;Μα πως;Δεν ρώτησες για τα δικά μου αισθήματα,για την δική μου οπτική και λογική.Δεν σε ενδιέφερε τίποτα,τίποτα από μένα,ούτε εγώ.

Μα πως αγκάλιαζες και καρδιοχτυπούσες τα βράδια στην αγκαλιά μου,πως χάιδευες και γελούσες,πως έτρεξες μπροστά και ακολούθησα,πως μίλαγες και άκουγα και τελικά πως ήρθες σε μένα και εξαφανίστηκες,μήπως είσαι εδώ γύρω ή απλά χώθηκες στο μυαλό μου;

Σχολιάστε

