προετοιμασία για την επόμενη έλξη

Δεν έχω προλάβει να καταπιώ την αλλαγή ούτε να ανοίξω τα μάτια μου στο πρωινό φως.Σήμερα σταμάτησε να φυσάει απειλητικά μα συνεχίζει ένα αεράκι να ταξιδεύει ανάμεσα στα πόδια μας και να ανεμίζει την μπλούζα μου,και ότι κουρέλι κρέμεται εδώ γύρω και μέσα μου. Μια ηρεμία πολύ ύποπτη,μια ησυχία που προετοιμάζει το έδαφος για εκρήξεις,μία σιωπή πριν το ξέσπασμα.Όλα επιμελώς σχεδιασμένα ή και όχι,μάλλον όλα πλαισιωμένα από αυθορμητισμό και πείσμα. Πεισμώνω που δεν μπορώ να κρατήσω τα λουλούδια στο βάζο ζωντανά,το νερό στο ποτήρι καθαρό,τις σκέψεις μου όρθιες,τον χορό μου πρωτόγνωρο,τα σχέδια μου χρωματιστά και εσένα κοντά μου.Πόσο απότομα το κοντά μπορεί να γίνει απέναντι,πίσω,μακρυά,χωριστά.

Σχολιάστε

