όταν

Όταν θα κλείσω την πόρτα πίσω μου

θα είναι οι τοίχοι άδειοι και οι στίχοι μου ληγμένοι

θα χω στο χέρι μία βαλίτσα και θα μυρίζω φράουλα

θα κατεβάσω τα ρολά που σκοτεινιάζουν τα μάτια μου

Όταν ξυπνήσω εκεί

θα βρω τα δαμάσκηνα και τα ρόδια που μάζεψα στις χούφτες μου

θα λείψω μερικά δευτερόλεπτα στα όνειρα μου

θα λυγίσω τα γόνατα της καρέκλας 

θα επισκεφτώ ότι είχα ξεχάσει πως ζει

Όταν βγει ήλιος

θα ξαναγυρίσω κολυμπώντας

θα χορέψω ξυπόλητη

θα σε ψάξω από την μυρωδιά σου

θα ταξιδέψω όλη την γη

Όταν με ξεβράσει το σπίτι

θα χαμογελάω στα πουλιά

θα γυρεύω λόγους

θα ολοκληρώσω τα ατελείωτα

θα μαγειρέψω τα ωμά

θα σηκωθώ στα δυο μου πόδια

θα σχεδιάσω το μονοπάτι από την αρχή

Σχολιάστε

