τρέχοντας να με δω να φεύγω

Το τσιγάρο σου έπεσε από το χέρι

πήγα να το προλάβω μα κάηκα

πάλι βρήκα την κάφτρα

κάθε φορά που σου πέφτει το τσιγάρο

κάθε φορά που χαμογελάς ένοχα

κάθε φορά που κοιτάς πιο πίσω

το πίσω με πλακώνει

έρχεται και πατάει πάνω στον κόμπο του λαιμού

ήρθε και με πάγωσε

μου παρέλυσε το δέρμα,μου σκόρπισε την πίστη

δεν ήταν λόγια ήταν γυαλιά θρυμματισμένα

ήταν φεγγαροφώτιστα βράδια διαλυμένα

ήμουν εγώ ξαφνικά μέσα από τον καθρέφτη

τόσο άσχημη και τόσο ξένη

που έφτασα και πως

πως μεγαλώνεις και ποιον περιμένεις για να γελάσεις

τι σε συντροφεύει και τι σε τρώει

σε τρώει από μέσα προς τα έξω και γι’αυτό δεν νιώθεις ακόμα τίποτα

το πρόσωπο δεν σπάει δεν ταράζεται δεν αγκομαχά

οι λέξεις δεν συντάσσονται

το σώμα χορεύει,χορεύει και μελετά όλα όσα θα έρθουν

μόνο αυτό τα ξέρει,τα συζητά μα δεν στα ψιθυρίζει ακόμα

ακόμα,είναι νωρίς,πολύ νωρίς να κλείσεις το τζάμι

φυσάει και ανεμοστροβιλίζει τα σεντόνια που κρέμονται απρόσκλητα στο σκοινί

με σκοινί και με υφάσματα,με ασήμι και με χαλκό,με λουλούδια και με αγκάθια

θα ρθω να σου κλέψω όλα αυτά που δεν τολμάς να δώσεις

θα σε ανταλλάξω,θα σε γυροφέρνω,θα σε τυλίγω μέσα στο μπλε παλτό μου και θα σε ξαναβγάζω στην βροχή

μέχρι να μου τελειώσει το νερό,μέχρι να πεινάσω,μέχρι να μου ζητήσεις νερό,μέχρι να μυρίσω το ζυμάρι

θα σε δώσω και θα σε ξαναζητήσω πίσω,πίσω,πάλι από την αρχή,πάλι σε εκείνη την ταράτσα

να μου σφίξεις το χέρι,να με πάρεις μαζί σου

να με αφήσεις να κοιτώ την πούλια,να σου δείχνω τα μαύρα νερά,να μου ψιθυρίζεις τα δύσκολα κλωνάρια της ψυχής

να σου ποτίσω τις ρίζες

να σε αφήσω πίσω μου

ναι να σε αφήσω τώρα πίσω από όλα

σαν να μην υπήρξες ποτέ ή σαν να διάλεξα που σε άφησα

τα γυμνά σου χέρια,τα μικρά μου πόδια

Σχολιάστε

