στην πόλη

Δεν ακούγεται η θάλασσα,έφυγε μακρυά μου,ούτε τους διπλανούς ψιθύρους ξεχωρίζω,σαν να αρχίζω να κινούμαι σε μια παράλληλη ιστορία από αυτή που διάβαζα μέχρι τώρα.

Μάτωσαν τα χέρια μου πάλι,μάτωσαν και διαμαρτύρονται για την άδικη μεταχείριση τους.

Στέγνωσαν τα παρτέρια και μύρισε χώμα,βροχή και πόλη.Τα διαβατάρικα πουλιά γέμισαν κάθε τρύπα ουρανού.

Ένα ακαθόριστο σχήμα πεταμένο στο πάτωμα,παραιτούμαι από την εξέλιξη,μπρος πίσω στο τώρα και στο πριν,εγκαταλείπω το προς τα έξω και κοιτώ μέσα.

Μέσα σε αυτά που πάω να ξεχάσω,αυτά που με θυμώσανε,με ανακατέψανε,με ζαρώσανε,αυτά που τσαλακώνω και πετάω τώρα αμέσως στα σκουπίδια.

Σκουπίδια όλα γύρω εν δυνάμει,από την μια στιγμή στην άλλη μπορούν να θολώσουν,να τσακίσουν,να σου φανούν άχρηστα.

Δεν χρειάζεται να περάσει χρόνος.

Χρόνος,χέρια,χρεώνω.

Θυμώνω.

Θέλω να σε ισοπεδώσω,να σε κεντρώσω.

Να βγω μπροστά,τα μακρυά μου μαλλιά να μπλέκονται στα δάχτυλα σου.

Μπροστά από που και τα δάχτυλα ποιανού.

Τα πουλιά διαβαίνουν πάλι το κούτελο της πόρτας,χωρίς φωλιά,χωρίς σίγουρη τύχη.

Έχω τα φτερά τους,την άνεση στους παλμούς,τον φόβο στα κόκαλα.

Έχω ακούσει πως το φτερούγισμα τους είναι λυτρωτικό και νιώθω τα κοκαλάκια στα άκρα να ξεκολλάν.

Νιώθω σώμα μα δεν βρίσκω ψυχή.

Συναισθήματα στριμωγμένα σε δυο γραμμές,σε ένα βλέμμα,σε μια θάλασσα όσο απέραντη και να ναι έχει ρουφήξει τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες και δεν ξερνάει ούτε ελπίδα πια.

Πάτησα τα μάτια σου,χάρισα τα χάδια σου και κουρνιάζω στην ήσυχη γωνιά μου για να νιώσω απλά το φεγγάρι που ξυπνάει τους λύκους,τον λύκο μου,το άλλο μου εγώ,το ταξιδεμένο μου εαυτό,την σκιά της καρδιάς,την σκοτεινή όψη.

Άλλη μια πανσέληνος επιθετική και τόσο μοναχική,με φως από στάχτη,με λάμψη από αλάτι.

 

Σχολιάστε

