περί ανταλλαγής και άλλων χρήσεων

Σου έδωσα τον ήλιο μου,εσύ χρωστάς ακόμα τον ουρανό που θα τον έβαζες.

Διαδοχικές εικόνες ανταλλάσσουν καθημερινά την δύναμη τους με το γέλιο σου,τον φόβο μου,την τρέλα της. 

Αλλάζουν τα χέρια που κρατάνε,τα σώματα που φοράνε,αλλάζουν κεφάλι τα μαξιλάρια και χείλη τα ποτήρια.

Στην θέση του ντιβανιού ένας καναπές,στο συρτάρι οι μπλούζες τους,στην τσέπη οι χάντρες της,μικρά και μεγάλα πράγματα φορτισμένα με διαθέσεις,ιστορίες και σχέσεις.Όλα έχουν να διηγηθούν μερικές αλήθειες.

Μ’αρέσει αυτή η συνωμοσία,σαν να μαζεύω τα λάφυρα μου και να κουβαλάω κάτι από τον καθένα σας.Έφυγα έχοντας αποκτήσει τον θησαυρό μου,άυλο αλλά και απτό.Πράγματα που μπορείς να αγγίξεις,να φορέσεις,να ακούσεις,να ακολουθήσεις,να τα ζήσεις.

Αποκτούν αξία και μόνο την στιγμή που τα χαρίζεις,τα προσφέρεις και είναι πολυδιάστατα,δεν το χα καταλάβει όταν τα κοίταζα μόνη μου.Δεν είχα νιώσει την δύναμη που αποκτούν όταν αλλάζουν χέρια.Μα είναι μια γυάλα τίποτα άλλο.

Κοιτάω έξω από το παράθυρο και διακρίνω μόνο συναντήσεις,λαμπερά μάτια και διάθεση για άδειασμα.

Αδειάζω κάθε βράδυ και κάθε νέα μέρα εισπνέω αυτό που έρχεται.Έχω περάσει στην χρήση και η κατάχρηση μου φαντάζει αδέσποτος σκύλος.Μα η αγάπη συνεχίζει να κρύβεται σε απίθανα μέρη και εγώ συνεχίζω να αφουγκράζομαι απλά το πέρασμα του τρένου.

Μα θέλω τόσο πολύ να μπω σε ένα τρένο και να φύγω,και το χειρότερο είναι πως θέλω να φύγω μαζί σου,ακόμα θα το ήθελα να είσαι τα διπλανά μου μάτια στο τρένο.

Ένα τρένο χωρίς άμεσο,σχεδιασμένο και σίγουρο προορισμό,χωρίς πραγματική διαδρομή και χωρίς χρόνο,εκεί που ο χρόνος είναι ο ήλιος και το φεγγάρι,εκεί που χωράω ολόκληρη και που ακούω χωρίς να σκύψω.Εκεί που μας άφησα,ή εκεί που μας φαντάστηκα.

One thought on “περί ανταλλαγής και άλλων χρήσεων

  1. Μου εφερες στο νου ενα τραγουδι:
    «ετσι οι μερες περνουν, τα χρονια κυλανε στους ιδιους ρυθμους, ολα πια μεταφραζονται σε αριθμους, μα καπου κρυβεται η ΑΓΑΠΗ κι ΕΣΥ την ΑΚΟΥΣ»

Σχολιάστε

