σαν έρωτας καλοκαιριού σαν φύσημα Νοέμβρη

Και οι λέξεις χάθηκαν και οι μέρες μεγάλωσαν και το πλοίο βρήκε την άκρη της πλώρης να δέσει

σαν άνοιξα τα χείλη μου,σαν έδειξα τα νύχια μου,σαν ένιωσα την ψύχρα στο δέρμα μου

απρόοπτα σχήματα και νοήματα σε μια φορτισμένη ατμόσφαιρα που μυρίζει μνήμες

και αγάπη,αγάπη από θυμό και πείσμα

αγάπη που λύνει και δένει,που χορταίνει και ανασαίνει

κάτω από τα πόδια μας που δεν σταμάτησαν να χορεύουν,πάνω από τα κεφάλια μας που δεν έπαψαν να σκέφτονται

γύρω από τα χείλη μας που τραγούδησαν και γέλασαν μέχρι να κλείσουν οι φωνές

στην αγκαλιά που πήρα απλόχερα και σε αυτό το χαμόγελο που με γλυκαίνει από το καλοκαίρι

κρούσεις και αποκρούσεις συναισθημάτων και ανθρώπινων πυρήνων

ήμουν εκεί που έπρεπε να ήμουν και ήμουν αυτή που ήθελα να ήμουν

και ήρθαν και τα σύννεφα,και άκουσα και το ξημέρωμα,και μάτωσα τα λόγια μου

μα έφυγα αμέτοχη σε ότι πληγώνει το καθαρό μου τοπίο

έφυγα χορτασμένη από όλα όσα δεν θα ζήσει κανένας άλλος

τόσο μοναδικά,τόσο ασχεδίαστα,τόσο πηγαία

η πηγή μου ξαναγέμισε,η ροή μου βρήκε ρυθμό,η σκέψη μου πήρε αλμύρα

πάγωσα,δεν αλλάζει,δεν μπορεί να αλλάξει

μπορεί να με τραβήξει κάτι μα

οι όμορφες έννοιες έγιναν καπνός

η πίστη,η πίστη σε μάτια,σε όνειρα,σε λέξεις

κάπου χάθηκε

η ελπίδα,την ελπίδα την ξαναβρίσκω στα πιο απίθανα μέρη

όχι εκεί που νόμιζα,γιατί εκεί δεν υπήρξε ούτε σεβασμός,ούτε εμπιστοσύνη

αφήνω τα κατάλοιπα,τα υπόλοιπα και τα μισά γι αυτούς που δεν χορταίνουν με το όλον

οι σκέψεις εκεί που πάνε και γυρνάνε πίσω

εκεί που βρήκαν πρόσφορο έδαφος χωρίς υποσχέσεις για κάτι άλλο

κάτι άλλο; μα πως θες κάτι άλλο όταν δεν ξέρεις τι θες; ή θες το άλλο πριν από το άλλο που ήθελες;

καλησπέρα,το τζάμι είναι πιο καθαρό από ότι νόμιζα 

 

Σχολιάστε

