πέρασμα

ξεκινάω από τα βασικά

βροχή,νύχτα,άδειοι δρόμοι,όμορφα στιγμιότυπα ανθρώπων

πάω λίγο πιο κοντά

γέλια,απογοήτευση,ενθουσιασμός,γέλια,ποτήρια γεμάτα

γλιστράω ανάμεσα τους

μυστικά,γρίφοι,αλήθειες,αφηγήσεις,ποτήρια γεμάτα

κάπου το μυαλό ξεκινάει να φεύγει

κάπου χαλάει και το τραπέζι

οι φίλοι μου ερωτεύονται,οι φίλες μου ρωτάνε

αλλάζει το πλάνο και η σύνθεση

μας βρίσκει στο υπόγειο να σηκώνουμε τα ποτήρια μας

ελπίζοντας ο καθένας στο δικό του άμεσο ή έμμεσο όνειρο

ο καθένας στον θεό του και στο είδωλο του

μα πόσους θεούς να χωρέσει ένας κόσμος και πόσα είδωλα ο ίδιος καθρέφτης

μου λείπετε κάθε στιγμή πολύ

και χθες το βράδυ κάπως σοκαρίστηκα που δεν μπορούσα να σας έχω δίπλα μου

μέσα στην κάπνα και στα ρεμπέτικα

λίγο να σας δω να γελάτε και να χορεύετε μαζί μου

να χτυπάνε ρυθμικά τα δάχτυλα το πάσο και τα βλέφαρα το ταβάνι

κάθε μέρα πιο μακρυά από ότι είχα μα πιο κοντά σε ότι κυνηγώ

και αυτό με κρατά εδώ,μου ζεσταίνει τον πρωινό καφέ,με κερνάει παρέα

μια ανάσα,μόνο μια ανάσα αρκεί πριν κάνεις την κίνηση

την πήρα και ξεφουσκώνω υπομονετικά περιμένοντας την ανατολή

θα ήθελα την ανατολή στα μάτια σου

πολύ πιο δυνατή από αυτή του ήλιου

τελικά ναι,όσο κι αν τον αγαπώ

θα ήθελα και μια αγκαλιά,και ένα καλάθι πλεγμένο από χέρια για να γύρω

να εδώ δίπλα μου θα το ήθελα

μα είναι αργά,μα είμαι πολύ μακρυά από όσα ποθώ

και το στρώμα μου είναι αφιλόξενο

μου προσφέρει ταραχή και όνειρα μπερδεμένα

αν σε ονειρευτώ ίσως καταφέρω να ησυχάσω,ίσως φτάσει και το χάδι σου μέχρι το μέτωπο μου

ίσως και όχι,σίγουρα όχι

καληνύχτα

Σχολιάστε

