περί ονείρων και άλλων ψευδαισθήσεων

έτρεξαν οι σκέψεις μες στο κεφάλι μου,όπως χάζευα τον συρμό να χάνεται στο σκοτάδι του

έτρεξαν και προχθές το βράδυ,κάπως βγήκαν από το ποτήρι κάπως γίνανε λέξεις

σηκώθηκαν τα κείμενα μου και με αγκάλιασαν,κάποια πάνε να με πνίξουν και κάποια να με προδώσουν

ανακατεύω τις μνήμες με την πραγματικότητα και διχάζομαι,θέλω να ζήσω στις μνήμες μα η πραγματικότητα με φωνάζει να ξυπνήσω

μα κάθε βράδυ στα όνειρα μου έρχονται όλοι και μου σκηνοθετούν μία άλλη ζωή

στην Αθήνα βλέπω όνειρα απέραντα με συναισθήματα,με πρόσωπα,με αντικείμενα

και δεν μπορώ να σηκωθώ,δεν μπορώ να απαλλαχθώ από τις μνήμες,αναμνήσεις από βυθούς και γεύσεις και συναντήσεις

τόση ζωή στον ύπνο και τόση θλίψη κάθε ξημέρωμα

κάθε ξημέρωμα που περιμένω την αλλαγή και την αφοσίωση στον εαυτό μου

αντί αυτού κατηγορώ ξανά τα μάτια μου,τα χέρια μου και όσα δεν είπα

και πιο πολύ στενεύει το κεφάλι μου και δεν χωράει το πως έχω επιτρέψει να μου φέρονται έτσι

πως δέχτηκα να είμαι πάντα με το χαμόγελο και να μην ζητάω εξήγηση από κανέναν τους

για ποια συγγνώμη και για ποια ειλικρίνεια μιλάς;

και πάλι χάνεσαι στον εφήμερο εαυτό σου που χρησιμοποιεί αναλώσιμα εξαρτήματα και απολαύσεις

μέρα με την μέρα απομακρύνομαι και νιώθω ξένη από όλα όσα ζούσα εκεί

τυχερή που είμαι μακρυά

θαμμένη σε ένα άλλο σύστημα χωρίς σ’αγαπώ,χωρίς αγκαλιές,χωρίς μέλλον

θλιμμένη που δεν έχω μοίρασμα,δεν έχω ακροατές,δεν έχω φράουλες

φράουλες για να χορέψω

μα χορεύω και χωρίς υποσχέσεις,χωρίς περίμενε και χωρίς ασφάλεια

οι δρόμοι της πόλης απέχουν από τις προβλήτες δίπλα στην θάλασσα,είναι πιο επικίνδυνοι,είναι πιο σκοτεινοί,είναι πιο άβουλοι

έχουν εικόνες και ιστορίες και διηγήσεις από πολλές συναντήσεις,συγκρούσεις και απαντήσεις

ξερνάνε το τώρα ετούτης της χώρας και των περαστικών της και έχουν παντού ανεξίτηλα σημάδια του χρόνου,του πόνου και της αγάπης που ρέει μέσα στους ανθρώπους που βάζουν κάτω το κεφάλι και χτυπάνε το εισιτήριο.

 

Σχολιάστε

