ουρανός πεπερασμένος

είπα πως αυτός ο ουρανός με θλίβει

ναι αυτός εδώ ο ουρανός με κλείνει,με αποκλείει

είπα πως μου λείπει εκείνος ο ουρανός

τον φέρνω στην μνήμη μου,μπροστά στα μάτια μου,τον σχηματίζω λίγο δύσκολα κιόλας

μα μόλις το είπα,ίσα που το άκουσα και συνάντησα σήμερα δύο εικόνες

δύο εικόνες καθηλωτικές,δυο ελπίδες στον ουρανό που κοιτώ

σπάω τον αυχένα,τεντώνω καλά το στέρνο,ανοίγω στρογγυλά τα μάτια

διάδρομος αυστηρός επιτρέπει συγκεκριμένη θέα

τα κτίρια ορθώνονται και στοιχίζονται έτοιμα να καταπιούν και το λιγοστό αέρα που αφήνουν ανάμεσα τους

ώσπου σμήνος ιπτάμενος,μαύρος και ελεύθερος κλείνει τον διάδρομο

σχηματίζει,χαλάει,αρθρώνει και παρασέρνει

είναι μάζα κινούμενη,ορμητική που πνίγει το νέφος,που κρύβει την θλίψη του ουρανού

κατεβαίνει και φτάνει μέχρι τα χείλη μου

είναι τα πουλιά που μου διορθώνουν το χαμόγελο

χαμόγελο πεταμένο ή πετάω με τα πουλιά και το χαμόγελο

και σκοντάφτω σε ένα φεγγάρι ολόγιομο και φωτεινό

έτρεχε να φανεί ανάμεσα στην πυκνή συννεφιά

και φάνηκε καθώς ανέβαινα την σκάλα

το είδα ολόκληρο να περνά και να χάνεται

το τέταρτο φεγγάρι στην σειρά που μετρώ ίσως και το πέμπτο

και κάθε γεμάτο φεγγάρι κουβαλάει ότι κράταγε γεμίζοντας

συναισθήματα και χτυπήματα και αλλαγές,συναλλαγές

εκεί που νόμιζα πως τα αφήνω και με εγκαταλείπουν και αυτά

σαν να εμφανίστηκαν σήμερα,σαν να με θυμήθηκαν

σαν να λένε πως εγώ έφταιξα που δεν σήκωνα το κεφάλι

ίσως να έφταιξα εγώ που άρχισα να κοιτώ τα πόδια μου και τις λακκούβες στον δρόμο

λακκούβες και γραμμές που δεν πάνε πουθενά,που δεν ενώνουν τίποτα

θα ακουμπήσω την τελευταία μου μεγάλη ανάσα και τα χέρια μου πάνω στο στρώμα

στο στρώμα και στις λέξεις,αυτές που βγήκαν και τις ανείπωτες που κατάπια

θα καταπιώ και κάθε κατάληξη στο αέναο ρυθμό που ανακατεύει αρχή με τέλος

 

 

 

One thought on “ουρανός πεπερασμένος

Σχολιάστε

