η συμφωνία

Τόσα πολλά είπες που δεν προλάβαινα ούτε να τα ακούσω καθαρά,ούτε να τα μετρήσω να δω αν μου φτάνουν.Μα δεν μου έφτασες ούτε κι εσύ.Σε πήρε πίσω ο κόσμος που σε έδωσε,ή σε δάνεισε για την ακρίβεια,για ένα βράδυ,για λίγες στιγμές.

Τόσα πολλά είπες που ακόμα ηχούν στ’ αυτιά μου και ψάχνουν χώρο στο χαρτί να αποτυπωθούν.Πουθενά δεν πάω πάλι.Κόπηκε το μονοπάτι στα δυο.

Θέλω να σε πάρω μαζί μου και θέλω να έρθω κοντά σου.Θέλω να γνωρίσω το νησί σου.Θέλω να με μάθεις να χορεύω,να με μάθεις να είμαι κοντά σου,γιατί να σε θέλω τόσο πολύ.Θα σε μάθω μουσική,την μουσική μου,μα είναι και δική σου ήδη.

Συμφωνία.Δώσε μου τον χορό σου και θα σου ανοίξω την μουσική μου.Και μετά;Μετά θα σου κρατάω το χέρι και θα σε αγκαλιάζω για να μην κρυώνεις.Αλήθεια.

Άκουσε με,είμαι ο χειρότερος,μπορώ να στο αποδείξω.Δεν σε πιστεύω.Μη μου πεις τίποτα άλλο.Δεν σε πιστεύω.Δεν πιστεύω ούτε σε μένα πια.Ακούς;

Ότι θέλεις,θα κάνω ότι θέλεις,ότι θες.Πάμε να περπατήσουμε,μου φτάνουν τέσσερις ώρες ύπνου,πάμε να ταξιδέψουμε μου φτάνει η αγκαλιά σου.Αυτά τα μάτια και τα ζεστά χέρια και όταν σφίξαμε τα χέρια και όταν με κράταγες πάνω σου.Αυτά τα τόσο λίγα και μικρά και απλά πως διπλώνουν την καρδιά στα δυο,πως πιέζουν το κεφάλι,πως σε φέρνουν στο όνειρο μου.

Συμφωνία.Ο χορός και η μουσική θα αλλάξουν χέρια,τα δάχτυλα μου στο μεταχειρισμένο σαξόφωνο,τα πόδια σου στον ρυθμό μου.

Που πήγες;Κάναμε μια συμφωνία.

Μα τα χείλη μου ακόμα έχουν την ίδια γεύση.

Σχολιάστε

