κρυφό τραγούδι

Λέει πως με κοίταξες και χαμογέλασες,λίγο πριν το άγγιγμα λίγο μετά το χάσιμο.

Λέει πως ήρθες κοντά μου και τα σύννεφα αραίωσαν, τα κύματα θεριέψαν, τα βήματα σταμάτησαν.

Λέει ακόμα ότι κάθισες απέναντι μου μα το βλέμμα σου τρύπαγε το παλτό μου,και όπως πέρναγες δίπλα μου γλίστρησε το χέρι σου στην πλάτη μου.

Λέει πολλά αυτό το τραγούδι που έγινε νύχτα και μετά βροχή.

Λέει ακόμα πως ήτανε ποίημα που το τσαλάκωσες μαζί με τα συναισθήματα σου.

Ο έρωτας γυροφέρνει το τραπέζι μα δεν μας κερνά αλήθεια,η αλήθεια περιμένει πίσω από τις μπάρες,αυτές τις γεμάτες αλκοόλ και φωνές.

Το χάος ξανά θα το πω δημιουργία και τον έρωτα ταξίδι,κι ας μην φτάσω ποτέ απέναντι ούτε πουθενά.Δεν θέλω να φτάνω,θέλω μοναχά να βαδίζω.

Ροή συνεχής χωρίς συλλέκτη στην άκρη.Συλλέκτης στιγμών,είμαι, μοναχά που περνούν και φαντάζουν σαν όνειρο ή σαν παράλληλη πραγματικότητα.Εγώ εδώ και τα υπόλοιπα κάπου αλλού να τρέχουν σαν προβολή ασπρόμαυρη μιας άλλης δεκαετίας.

Τίποτα δεν περιμένει και τίποτα δεν ξεκινά από μόνο του,λέει πως στο τέλος θα δικαιωθείς και ο τροχός θα πάρει ανάποδη φορά και φόρα για να πάρει μαζί του ότι έχει ξεμείνει.

Λέει τέλος πως πρώτα να αγαπάς αυτά που λες και αυτά που ακούς για να σε αγαπήσουν κι αυτά,ή μάλλον να αγαπήσεις τα μάτια που σε κοιτούν για να αγαπήσεις κι αυτά που κουβαλάς.

Πάλι τα βέλη είναι αμφίδρομα μα ξεχνάς πως δεν θα πας πουθενά, αν δεν έχεις δικά σου πόδια, αν δεν αρθρώνεις ξερά το εγώ σου, αν θες να φτάσεις ψηλά με δανεικά χέρια, αν θες να μιλήσεις με κλεμμένα χείλη.Το έχασες το παιχνίδι όχι των άλλων,μα το δικό σου προσωπικό.

 

Σχολιάστε

