Έτσι λογαριάζω γρήγορα τα λεπτά, και δεν μου περισσεύει ούτε ψίχουλο από τον χρόνο σου

μετράω τα επίπεδα και πάντα διαλέγω το ισόγειο

μα στον πρώτο έχει θέα,έχει και φόβο όμως.

Τελικά η υψοφοβία είναι ο φόβος για το καλύτερο,είναι η ανασφάλεια όταν απομακρύνονται τα πόδια από το στέρεο έδαφος,είναι που φοβάσαι να αναγνωρίσεις το καλύτερο ή το πιο όμορφο.

Μα δεν έχεις άδικο,λίγο πριν το γνωρίσεις θα το χάσεις ξανά,θα πέσει στις σχισμές που δεν χωρούν τα δάχτυλα.

Μετράω την απόσταση και πάντα περισσεύουν λίγα εκατοστά,

λίγα εκατοστά που χωρίζουν το φτάνω από το κρατώ.

Μετράω κάθετα να δω μέχρι που φτάνουν τα μάτια,μέχρι που αγναντεύω πάνω στα δικά μου πόδια-πιο ψηλά φτάνω μόνη μου.

Λογαριάζω τα φιλιά με τα σκυλιά και μελανιές βρίσκω στα μπράτσα,αδέσποτες ορμές και τρυφερές στιγμές κάτω κάτω γραμμένες σχεδόν ενοχικά.

Δύο ή τρεις ημέρες με τέσσερα πρόσωπα,με δεκατέσσερις εκφράσεις,πάνω σε είκοσι κινήσεις,με πέντε συναισθήματα,σε σαράντα πέντε ερωτήματα.

Ένα νησί,δυο πόλεις,εβδομήντα τρεις άνθρωποι,τέσσερα σπίτια,επτά όνειρα,εξήντα δύο ιστορίες,επτά χρόνια,ένα κτίριο στα δύο ή δύο σε ένα.

φαντάσου να μιλάγαμε συνέχεια με αριθμούς

Ξύπνησα με διάθεση 7 στα 10 και άνοιξα 2 βιβλία αφού πήρα 1 κούπα να βάλω καφέ και σκέφτηκα 5 ανθρώπους,τηλεφώνησα σε 2 και φώναξα 8 φορές πόσο μισώ τα γκρίζα πρωινά που γίνονται εφιάλτης σε αυτή την πόλη,σε αυτή την 1 πόλη που έχει 1237 πρόσωπα και κρύβει 3456 συνδυασμούς τύχης ή ατυχίας.

Κι αν πάλι πάρω έναν αριθμό πάλι το επτά θα διαλέξω και θα αφήσω για τους άλλους το τέσσερα ή το δύο,ακόμα και το δεκατρία το χαρίζω τώρα πια.

Λογαριάζω με αριθμούς τις αισθήσεις και κάπου χάνω στα δεκαδικά ή μάλλον το υπόλοιπο που δεν το κοιτάζω ποτέ,και στρογγυλοποιώ όπως όπως μόνο και μόνο για να βγάλω το επτά,μα χάνω όλα τα ενδιάμεσα,όλα αυτά μετά το κόμμα.

Μετράω αλήθειες και διαιρώ με τις συνήθειες και πάλι το ίδιο γράφω,το ίδιο που έγραψα το καλοκαίρι,η ίδια σχέση αλήθειας και δύναμης και θάρρους να πεις μπορώ να δώσω το υπόλοιπο μου σε σένα.Δεν κρατώ τίποτα από τις πράξεις μου,τίποτα που να μην το χαρίσω αν δω πως σου κάνει.

Αν δω πως το υπόλοιπο μου σου ταιριάζει θα στο δώσω ακέραιο και ας μου το στείλεις πίσω,δεν λογαριάζω χάσιμο μήτε αρνητικές τιμές.Κράτα το μείον για όλα αυτά που δεν ξέρεις πως να τα ονομάσεις.

