επιστολή

Τα μάτια μου στα χάρισα,μπορεί και να στα δάνεισα,αλλά όταν ήσουν εκεί αυτά σε κοιτούσαν, μα τώρα λείπεις.

Και τα χέρια μου σου χάρισα να σου περιγράψουν το σώμα έτσι όπως δεν τόλμησες ποτέ να σκεφτείς,μα κοίτα πως τα χάλασες όλα.

Και τα λόγια μου τα κράτησα,σελίδες λευκές να μην αφήσουν,για σένα να ξεκινήσουν ιστορίες, μα τελικά μου είπες εσύ τις χειρότερες ιστορίες σου,από στόματα ξένα,με χροιά βαριά,τα μάτια σου να μην ξαναδώ.

Και θυμώνω που πάλι περισσεύω,και δεν χωράω ούτε στην δική σου αγκαλιά,ούτε και σε αυτούς εδώ τους τοίχους,κι εσύ έφυγες.

Και την ψυχή μου χάρισα μα δεν ήξερες τι να την κάνεις και σκέφτηκες πως τρεις μέρες είναι σχεδόν το τίποτα,και έφυγες χωρίς να γυρίσεις ξανά.

Και την μικρή μου ζωή σου είπα,μα φάνηκε λίγη,ακόμα και ο χορός και οι στίχοι μου λίγοι μπροστά στο άνετο φεύγω σου.

Και τα χείλη μου σου χάρισα,λόγο να μην έχω,να μην ξεστομίσω το πόσο πονάει το άλλο πρωί να γυρνάς στο μηδέν.

Και τα χνάρια μου έσβησα να μην πατήσεις σε αλλουνού σημάδια μα έφυγες χωρίς να δεις το μονοπάτι μου.

Και θυμώνω πολύ γιατί όλα με γυρνούν σε ότι ξέχασα,έχασα από καιρό και αποζητώ ξανά,κι εσύ δεν αποζητάς ούτε καν την φωνή μου.

Και την φωνή μου σου χάρισα να μουρμουράει λόγια πολλά και να τραγουδά σπαστά τον αγαπημένο σου ρυθμό,και πάλι λίγη φάνηκα.

Και τέλος πάντων πως γίνεται να φαίνομαι πάντα λίγη μπροστά σε όσα χτίζονται απέναντι μου,αφού ανεβαίνω και χορεύω πάνω στα ασοβάντιστα τούβλα,και πάλι λίγη καταλήγω,λίγη και μικρή και όλα γύρω τρομακτικά.

Και το τραγούδι μου για χάρη σου μελωδία το άλλαξα,πιο φιλικό στα αυτιά σου να ακουστεί,μα έφυγες χωρίς να κλείσεις την πόρτα και ακόμα αέρας με φυσά.

Και τα τελευταία σου λόγια κι αυτά εγώ τα κράτησα μα δεν θυμήθηκες ούτε τα πρωινά μας γέλια,ούτε το φως που ζέστανε τα χέρια μας λίγο πριν σε αγκαλιάσω.

Και την αγκαλιά μου σου χάρισα κι ας ήξερα πως είναι για μια στιγμή,μα δεν περίμενα το ποτέ.

Και αν ήξερα το ποτέ μακρύα σου θα καθόμουν να κοιτώ όπως οι περαστικοί τα άγνωστα αμάξια,γιατί έφυγες και ότι μαθαίνω για σένα πιο ξένο δεν μπορεί να γίνει πια.

Και τον χώρο μου σου άνοιξα,την γωνιά σου να βρεις για να μου πεις ότι είμαι μοναδική,μα έφυγες και ότι και να έχεις πει φαντάζει ψέμα μέσα στο χάος που κυριαρχεί.

Και δεν θέλω να ξέρω πως ζεις κάπου κοντά γιατί οι ρίζες μου είναι γερές για να πληγωθούν από αδύναμα χορτάρια.

Και θέλω να φύγεις κι άλλο μακρυά να μην ακούω ούτε τις χορδές ούτε  το γέλιο σου,κακό πολύ μου κάνεις και με γυρνάς σε ότι έχω σβήσει.

Και σε σβήνω εδώ και τώρα και άλλο μαζί σου δεν θέλω να χρεώνομαι παλιές ιστορίες,γιατί έφυγες και αυτό είναι φορτίο μοναχικό για όποιον μένει πίσω.

Και δεν θέλω να κοιτάξω τον ουρανό γιατί ακόμα και αυτός πρόλαβε να μου θυμίζει εσένα,ούτε την θάλασσα που καθρεφτίζει τον χαμένο σου εαυτό.

Και σε παρακαλώ να τρέξεις μακρυά γιατί ήδη έχεις φύγει και δεν αντέχω να με βάζεις στην πόρτα να σε περιμένω.

Και πάλι λίγη θα σου φανώ γιατί μάλλον φαίνεσαι λίγος στον εαυτό σου,και την συνήθεια την ονομάζεις αγάπη και το θέλω το βάφτισες μπορώ.

Μα να σου πω δεν θέλω τίποτα από όλα αυτά που χτίζεις στο μυαλό σου και δεν ζηλεύω καθόλου όσα νομίζεις πως θες.

Να ξαναγυρνάς και να ποτίζεις σάπια λουλούδια είναι τόσο λυπηρό που ούτε να κλάψω δεν μπορώ.

Να φύγεις μακρυά και να με θυμηθείς μόνο για να πειστείς πως υπάρχουν και αναρριχώμενα φυτά,τον ήλιο ακολουθούν μα πότισμα δεν θέλουν.

Εκεί στην πόλη σου θα βρω την μουσική που δεν ακούς και θα την κάνω ήχο στα αυτιά να κυκλοφορεί και τα κανάλια σου να γεμίσει,μήπως το φευγιό σου πονέσει λιγάκι και το άρρωστο κεφάλι σου και όχι μόνο την αδύναμη καρδιά μου.

με συναισθηματικό κενό τεντωμένο και όρια στα άκρα

καλό μήνα

Σχολιάστε

