διαδρομή αναδρομή ή και όχι

Την άνοιξη να φορέσεις ξέχασες,

και ξέχασα την όψη σου να μην θυμάμαι.

Να μην θυμάμαι εκείνα τα μάτια,της άνοιξης τα πρώτα νεύματα.

Κλειστά παράθυρα την άνοιξη να διώξουν,

μάτια ανοιχτά την θάλασσα να σχηματίσουν.

Να αγαπώ τα λίγα δεν μπορώ,το χάος μου ταιριάζει.

Το μαύρο να κερδίσω προσπαθώ,το λευκό δεν έμαθα ποτέ τι ήχο βγάζει.

Λιγότερο από τα πάντα δεν βρίσκει νερό στο δικό μου στέρνο.

Τίποτα λιγότερο ρίζες δεν θα βγάλει στα δικά μου χέρια.

Ξέχασα να σε κλέψω από τον κόσμο σου,στον δικό μου άκρη δεν βρίσκεις.

Γωνίες και απολήξεις κρυμμένες καλά στις γούβες του σώματος μου.

Ο κόσμος μου ασφάλεια δεν έχει,χαμένα μπαλόνια στον ουρανό του,παιδιά δακρυσμένα στην άλλη άκρη με το χέρι ψηλά έμειναν.

Πεινασμένες καρδιές να καταπιούν μυαλά,έτοιμες.

Διψασμένες αγκαλιές για αλήθεια ή έρωτα.

Αγάπη στο βράχο τον μικρό,πάω να βουτήξω ξανά.

Στην θάλασσα σου,ο Ιούλιος βάρκα αταξίδευτη.

Στα χέρια μου,πέφτουν αστέρια από την κατάψυξη.

Στο δάσος μου ο λύκος χορεύει βαλς.

Αγάπησε με.

Δεν ακούω τα κέρματα στην τσέπη.

Αγάπησε με.

Το φως σου φωτίζει τις λέξεις μου.

Δεν γυρνάω ανάποδα τις φωτογραφίες,οι παλάμες μου τρύπες ανοίγουν.

Αγάπησε με.

επιπλέει

Απλωμένες οι φράουλες στο ξύλινο τραπέζι.

γυμνό

Αποστολή μου να κοιτώ τον ήλιο κατάματα.

αποστροφή

Στρίβω τον καπνό σε κίτρινα χαρτιά.

σύννεφο

Αγάπησε με.

πιες

 

Σχολιάστε

