αστερισμός αλήθειας

Η ιστορία ξεκινά ή θυμάμαι να ξεκινάει από ένα χαμόγελο,δύο δηλαδή.Το ένα χαμόγελο βρήκε το άλλο απέναντι του. Χρόνος θα κοντέψει σε λίγο,μα δεν στεγνώνει η μπογιά στον τοίχο,μα δεν ξεθωριάζουν τα γράμματα μου.

Στέγνωσαν τα δάκρυα ή μάτια να χωθούν δεν βρίσκουν και ψάχνω την τελευταία ηλιαχτίδα που τα χέρια μπορεί να μου ζεστάνει. Και ψάχνω την γουλιά από την μπύρα που μου έδινες καθώς ο ήλιος έπεφτε,και μοιραζόσουν σε κουβέντες και αγκαλιές και μου στελνες φιλιά από το αμάξι.

«Θα τα πούμε!» «Θα σε πάρω!» «Θα σε πάω σε κρυψώνα θαλασσινή…» «Τι άλλο να κάνω για σένα;» «Γιατί δεν μου μιλάς;» «Γιατί αλλάζεις;»

Και μετρούσα σκαλοπάτια και άδεια ποτήρια και λέξεις πότε γεμάτες και πότε κενές.Το χάδι σου πάντα ισχυρό,μαγνήτης επιστροφής.

«Μείνε εδώ.» «Μη φύγεις,μείνε εδώ!»

Επιστροφή με αγκαλιά ασφυκτική,αέρα δεν μπορούσα να πάρω παρά μόνο από τα δικά σου πνευμόνια. Και η φωνή μου είχε κοπεί, πρωινή βραχνάδα και ένας μικρός ανεμιστήρας στέγνωνε τον ιδρώτα μας.

«Που πας;» «Μείνε λίγο ακόμα…» «Πόσο παράξενη είσαι;» «Η ραχοκοκκαλιά σου είναι αλλόκοτη.»

Δέθηκα, την αναπνοή σου να γράψω,λέξεις να μπορώ να ταιριάξω και να νιώθω ακόμα τους παλμούς χρώματα να αλλάζουν,με τα μπάσα,με τους προβολείς,με τα μπουκωμένα ηχεία.

«Όχι δεν είμαι αλλού,δεν είμαι πουθενά.» «Αν είμαι καπου είμαι εδώ.» «Έλα εδώ!» «Μην είσαι έτσι…»

Επέστρεψα ξανά να περπατήσω κοντά του,προσπαθώντας να αφήσω,να ξεχάσω ή να προσπεράσω.Και ο κύκλος άρχισε πάλι να σχεδιάζεται.

Μέχρι που έσπασε ολόκληρη σφαίρα,γυάλινη,ο κόσμος μου κοντά σου,έσπασε σε χίλια κομμάτια και τα μισά τουλάχιστον χώθηκαν στα χέρια μου.Στην θάλασσα έτρεξα να τα μουλιάσω,το αίμα να βλέπω να χρωματίζει τα βότσαλα.Και όταν γύρισα,χειρότερο δεν σε είχα ξαναδεί.Έτρεξα και μπήκα μέσα στην μπανιέρα να πλυθώ από τα μολυσμένα χείλη σου.Μπορεί να έχασα και τις αισθήσεις μου για λίγο,τότε κατάλαβα πόσο σε είχα ερωτευτεί,νομίζω.

Θυμωμένη πιο πολύ δεν με είχα δει.Διέγραψα το όνομα σου,τα χείλη μου να μην το ξανασχηματίσουν,πόσο μάλλον η καρδιά μου.Και άρχιζα να σε βρίσκω συνέχεια μπροστά μου.Πάνω στην σκηνή,εκεί που ξεδιπλώσαμε όλα μας τα απόκρυφα,σε είχα πάρει μαζί μου.Ω ναι,δεν το είπα σε κανέναν.Ήσουν στις παύσεις και στις επιταχύνσεις,στην ακροβασία μου στην άκρη της σκηνής,στους συνδυασμούς των χεριών και στον φόβο της πλάτης,στα παιχνίδια και στα ανάποδα βήματα.Σε είχα πάρει μαζί μου,αλλά δεν ήρθες.

Και τελικά βρεθήκαμε να τα στρώνουμε όλα στο ξύλινο τραπέζι,στην άκρη της προβλήτας.Να τα απλώνουμε,και τα δικά μου μάλλον σε πνίξανε,και τα δικά σου μάλλον με δικαιόσανε.Και σηκώθηκα νικήτρια και έφυγες πολιορκιμένος.

«Η φάση είναι ου μπλέξεις…»

Μα είχα ήδη μπλέξει,και όσο χαμογελούσα άλλο τόσο ήξερα ότι είχα πατήσει σε κινούμενη άμμο,ότι βυθιζόμουνα αργά και σταθερά. Σε ξαναβρήκα στην θάλασσα,τότε με τα αστέρια και στην ταράτσα,εκείνη με το φεγγάρι. Έφυγα,με μια μεγάλη αγκαλιά,έφυγα.

Επιστρέφω κάθε φορά και ποτίζω μια γλάστρα που άλλαξε,το φυτό της,το άλλαξε.

Δεν ξέρω ακόμα τι είναι,μα ξέρω πως σε κάθε μου πότισμα πετάει και έναν καινούριο ανθό.

Και όσο δεν μπορώ να περιγράψω πως νιώθω για σένα,άλλο τόσο μπορώ να γράφω όσα είπα ή δεν ξεστόμισα ποτέ. Όσα ήθελα ή δεν άντεξα μαζί σου,όσα νόμιζα και όσα συλλέγω από εσένα.

Λόγια θα ψάχνω συνεχώς να το ονομάσω και μάλλον δεν θα βρίσκω,εκτός και αν δική μου λέξη εφεύρω και την ορίσω να χαρακτηρίζει μόνο την δική μας σχέση.Μια γραμμή μας ενώνει στην πραγματικότητα,πότε την πατάμε με δύναμη στο χαρτί και αποτύπωμα μεγάλο αφήνει και πότε αχνά το μολύβι την σχεδιάζει από μόνο του.

Σου το είχα πει,δεν χρειαζόμαστε ταμπέλα,μπορούμε να είμαστε κάτι άλλο εμείς,απλά εμείς.Ας το ονομάσουμε ευθυγράμμιση ή πολύχρωμη κινητοποίηση ή καλύτερα αστερισμός αλήθειας.

Βάζω τον χορό,βάζεις την μουσική;

Σχολιάστε

