ότι χειρότερο

ότι χειρότερο

πραγματικά,ότι χειρότερο

θέλω να σε κοιτάξω στα μάτια και να στο πω

ή να σου σφίξω το χέρι τόσο δυνατά που να το σπάσω μέσα στην χούφτα μου και να στο πω

ένα χρόνο μετά γυρίζει στο κεφάλι μου,ότι χειρότερο

και τελικά είναι που δεν ξέσπασα ποτέ,

ναι αυτό είναι,που δεν με αφήνει να περπατήσω μπροστά

δεν το ξόρκισα,δεν το έβγαλα από τα σωθικά μου,

δεν το πέταξα εκεί που του άξιζε

ότι χειρότερο

δεν πήρε την θέση του και ακόμα με τριβελίζει το πως

πως συνέβη και εγώ κοιμόμουν δίπλα

και ούτε κατάλαβα πως το πρόσωπο σου ήταν μάσκα

πως συνέβη και δεν άκουσα πως η φωνή σου ήταν δανεική

πως τα χέρια,εκείνα τα χέρια ήταν άψυχα

και δεν το έβγαλα ποτέ από μέσα μου τελικά

και γυροφέρνω ψάχνοντας λέξεις

και έτσι όπως με άφησες για μια στιγμή νόμισα ότι έφταιξα

μα ευτυχώς ήρθε η μέρα εκείνη που σηκώθηκα κοιτώντας ουρανό

και εκείνος δεν είχε πια το πρόσωπο σου

και ευτυχώς άρχισα να το ξεχνάω

μα ποτέ δεν θα ξεχάσω 

πως

ότι χειρότερο

ναι ήσουν και είσαι

έγινες και έκανες

μου έδωσες,μου έδωσες;

ότι χειρότερο,ήσουν

μου έχει συμβεί,ότι χειρότερο

να σου πω μόνο αυτό

ήσουν ότι χειρότερο μου έχει συμβεί

αλήθεια

δεν θα το νιώσεις ποτέ

γαμώτο

ότι χειρότερο

θα το βρεις μπροστά σου;

ή δίπλα σου;

ότι χειρότερο φέρνω στο μυαλό μου

ήσουν εσύ στην δική μου ζωή

αλήθεια.

 

Σχολιάστε

