τι να θυμηθώ

Να μετράς ακριβώς ότι έχεις και στα χέρια σου να μην χωρούν άλλες υποσχέσεις.

Να κοιτάς δίπλα σου και το κενό να το γεμίζει απρόσμενα ότι άφησες πίσω.

Μα συνεχίζει να είναι η καλύτερη σου διέξοδος,έξοδος και διαδρομή για να νιώσεις ξανά,να πιστέψεις,να γελάσεις.

Όσο σε κοιτώ τόσο σε θέλω.

Όσο σε αγαπώ τόσο σε έχω ανάγκη.

Όσο μου λείπεις τόσο με γεμίζεις.

Θέλω να με πάρεις αγκαλιά και να χορέψουμε όλο το βράδυ μέχρι που στον ήλιο τον πρωινό δροσερή βουτιά στο πέλαγο η αγκαλιά μας να γίνει.

Θέλω να μου πεις πως θα φύγουμε και δεν θα ρωτήσω ούτε πότε ούτε για που,αρκεί να μου το πεις.

Θέλω να γυρίσεις εδώ και να είσαι ολόκληρος,μόνο έτσι σε θέλω,μόνο έτσι θα είμαι και εγώ αρτιμελής απέναντι σου.

Τι να θυμηθώ απ’τα μάτια σου και τι να αφήσω στην άκρη,κάθε λεπτό την πόρτα χτυπούν χέρια αδειανά.

Άργησες πολύ.

Πες μου πως θα ρθεις, πριν να σβήσουνε οι φάροι.

τα μάτια,τα χρώματα,τα λόγια,τα σώματα,οι συναντήσεις,οι απαντήσεις,οι απαντήσεις,οι ανατροπές,οι συγκινήσεις,η συντροφιά,η μοναξιά,η παρέα,η μοναξιά,ο έρωτας,το αλκοόλ,το κύμα,ο έρωτας,τα βράχια,οι βουτιές,οι αγκαλιές,οι σκιές,τα χρώματα στα φώτα,ο ήλιος στη θάλασσα,η μπλούζα στο κρεββάτι,το αλάτι στα μαλλιά,τα μαλλιά στο μαξιλάρι,το μαξιλάρι στα πόδια,το πρωινό ξύπνημα άβολο,το βραδινό ψέμα εύκολο,ο ρυθμός εσωτερικός,ο χορός δοτικός,το χαμόγελο σου,το ίδιο χαμόγελο πάντα εδώ,πάντα πάνω από όλα.

 

2 thoughts on “τι να θυμηθώ

Σχολιάστε

