επιστροφή ή αναστροφή

και γυρνώ και τρίβω τα μάτια μου με τα ίδια χέρια,

εκείνα που σκούπιζαν τα δάκρυα μα ξάφνου χαμογελώ

και σε κοιτώ

μου γελάς και εσύ

-με ξέρεις πια!

-τίποτα δεν ξέρω αν δεν νιώσω.

και νιώθω ξανά, από την αρχή ή από την μέση

να σε πάρω αγκαλιά και να ταξιδέψω στην μουσική ή στην γεύση

και να σε κερδισω ή να σε χαρίσω

θα με πουλήσεις ξανά το φοβάμαι ή το βλέπω

μα δεν θα πέσω πάλι εκεί που με άφησες

λουλούδι με μαραμένα φύλλα ο μίσχος του μοσχοβολά ακόμα

δεν θα σε σπαταλήσω για λίγο

τα μάτια αυτά πόσο μου λείψαν να κοιτούν βαθιά

και τα χέρα αυτά, τα ματωμένα και καμμένα χέρια

να με χαϊδεύουν και να ξεχνάω πως και πότε, που και τότε

τότε που έλεγες πολλά και έκανες λίγα

μόνο η αγκαλιά σου μιλάει πραγματικά

και έχω αρχίσει να την ζητώ

και να σκέφτομαι μέρες και νύχτες

σε βλέπω στα όνειρα μου

μη φύγεις πάλι

Σχολιάστε

