οι τέσσερις άσσοι μου

Εμφανίσεις, είσοδοι και έξοδοι, απόσταση, ήλιος και βροχή.

Νέα πρόσωπα και παλιά συναισθήματα, νέοι ορίζοντες με παλιά μάτια, νέα όνειρα σε παλιά μονοπάτια.

25 χρόνια γεμάτα, ένας σοβαρός απολογισμός αιτημάτων, προσδοκιών, απογοητεύσεων και χαρών, εκπλήξεων, επιτυχιών και αποτυχιών.

25 γεμάτες ενότητες, με δημιουργία, με καταστροφή και χάος, με έρωτα, με φιλιώματα και μαλώματα, με γέλιο και δάκρυ, με ή χωρίς εσένα, τον κάθε εσένα που πέρασες ή έμεινες.

Ευχαριστώ τη θάλασσα, το νησί μου, τους περαστικούς και τους συντρόφους, τα πεφταστέρια και τους ουρανούς που έχω γνωρίσει. Όλους εκείνους που με στηρίζουν, με αγαπούν ή απλά με συμπαθούν, ακόμα και αυτούς που μου θυμώνουν, κι αυτό ενδιαφέρον δείχνει.

Τέσσερις άσσους κουβαλώ από όταν γεννήθηκα,δύο στο κάθε μανίκι τους μοιράζω και τους ανταλλάσσω. Γι’ αυτό και φυσώντας τα κεράκια μου δυο δυο τις έκανα της ευχές, μία για κάθε άσσο.

Τέσσερις άσσοι για 25 μετρήσανε φέτος.

Να μην ξεχνώ, να μαθαίνω από τα λάθη και τα πάθη, να μην ξεχνώ.

Να πετώ, τον φόβο μου να ξεπερνώ.

Στη θάλασσα να ξαναβρεθώ.

Να αγαπώ.

Μεγαλώνω, έτσι λένε.

Σχολιάστε

