πλάι σου, διάφανη

Τα μαξιλάρια, αυτά τα μαξιλάρια φταίνε που κάπως με πνίγουν 

και να  έχω μείνει μέσα στο δωμάτιο μια να κοιτώ το ταβάνι, και μια τον υπολογιστή

μια να πληκτρολογώ δυο προτάσεις, και ύστερα να αλλάζω το κομμάτι

έχουμε τσέπες αδειανές

και στη καρδιά δυο μνήματα *

και μετά πάλι ταβάνι

και από το ταβάνι, στο κομμάτι και στις προτάσεις.

Οι αφίσες φταίνε, οι αφίσες που έχουν πνίξει τους τοίχους μου

από τα καλοκαιρινά πάρτυ, από τις συναυλίες, από τις παραστάσεις μου, από τον χορό, από το θέατρο

και αυτό το μεγάλο χαρτί θα φταίει,

πιθανόν φταίει αυτό το χαρτί που είναι γραμμένο από διαφορετικά χέρια,

που έχει ευχές και προσταγές, ονόματα και στιχάκια, σκιτσάκια, αναμνήσεις, κομματάκια από καρδιές

φοβάμαι πως μέρα με τη μέρα μεγαλώνει, τον τοίχο πάει ολόκληρο να καλύψει.

Αλλάζω πάλι το κομμάτι, λίγο ταβάνι και μετά βουτιά στο πληκτρολόγιο.

Αυτές τις μέρες ακούω ξανά και ξανά,

Δεν υπάρχει ομορφιά
παρά μόνο στο βλέμμα
που την φρίκη κοιτάει
κι όμως αντέχει. **

συνδέω παρόν με παρελθόν,

ψάχνω την ομορφιά στην σκέψη,

ψάχνω την λέξη που μου λείπει.

Το μπαλκόνι φταίει, που είναι τόσο δα και που κοιτάει ανάποδα απ΄τον ήλιο

αυτό σίγουρα φταίει.

Κάποτε θα ’ρθει η στιγμή
που όλα θα πάρουν ένα νόημα βαθύ. **

Ψάχνω, ή περιμένω, ή ελπίζω πως θα έρθει εκείνη η στιγμή,

στο πλάι σου, να νιώσω το πλάι μου, ότι στο πλάι μου

να ένα νόημα

στο πλάι μου, ένα πλάι άλλο

ούτε μπρος ούτε πίσω,

ούτε πλάτη, ούτε πρόσωπο

στο πλάι, δύσκολο το πλάι

πρέπει να πετάξεις το μαξιλάρι,

πρέπει να αντέξεις την αναμέτρηση.

Στο πλάι σου, η ανάσα, ο στεναγμός, ο φόβος, το τρανταχτό γέλιο

να πλησιάσει στο πλάι σου

να παραδοθείς στο πλάι σου

η αγάπη δεν θα σου φτάσει

να κρατήσεις το πλάι σου.

κάτω απ’τα μαύρα σύννεφα

πελάτες της σιωπής*

Αυτές οι κιθάρες, το μπάσο, η φωνή και οι στίχοι

δεν θα φύγουν ποτέ από μέσα μου

το ξέρω.

 

* Στο πλάι σου, Π.Ροδοστόγλου, Διάφανα Κρίνα

** Κι η αγάπη πάλι θα καλεί, Π.Ροδοστόγλου, Διάφανα Κρίνα

 

 

 

 

2 thoughts on “πλάι σου, διάφανη

Σχολιάστε

