Οι χειμώνες μου διψούν για καλοκαίρια

Θα ‘θελα να μου πεις πόσο κοστίζει μια ελπίδα από τις σκέψεις σου.

Να μου πεις αν στο τέλος του κύκλου χαθούμε μαζί, ή πρέπει να μετρήσω ανάποδα μέχρι το εκατό.

Πως μετράμε ανάποδα μέχρι το εκατό; Πως μετράμε ανάποδα; Πως μετράμε;

Θα ‘θελα να σε συναντήσω στη γνωστή γωνία, εκεί που χάνεται ο χρόνος και η ευθεία μοιάζει ατελείωτη.

Με το που στρίψω, πιάσε μου το χέρι, με ζαλίζουν τα χρώματα εκείνου του ουρανού.

Στη θάλασσα τελικά θα καταλήξω, να ατενίζω τα πλοία να μπαίνουν, να στρίβουν, να δένουν.

Για μια ολόκληρη μέρα.

Θέλω να κάθομαι να ατενίζω τα πλοία να μπαίνουν, να στρίβουν, να δένουν.

Δεν θα μιλάω, δεν θα σκέφτομαι πόσο κάνει και τι ώρα είναι.

Θα ρουφάω τσιγάρα, θα ρουφάω χρώμα, τα μάτια μου ένα με τη θάλασσα να γίνουν.

Θα ρουφάω ήλιο και μπύρα.

Να κυλήσει η μέρα, όπως το βλέμμα σου πάνω μου τότε.

Από τις ρίζες των μαλλιών μέχρι τα δερμάτινα σανδάλια μου και το δαχτυλίδι στο πόδι.

Ο ήλιος, αλάνι που την ψυχή μου παίρνει και το καλοκαίρι αρχίζει να μετράει αποστάσεις.

Θα ‘θελα να μου πεις πόσα «γιατί» πρέπει να λύσεις, για να σε αγκαλιάσω χωρίς δεύτερες σκέψεις.

Οι δεύτερες, σκέψεις δεν είναι, μα ξωτικά που στοιχειώνουν τα θέλω που δεν είπαμε.

Πως τρυπώνει η άμμος στα παπούτσια, πως τρυπώνουν οι σκέψεις στο κεφάλι.

Θα ‘θελα να θυμηθείς τα καλοκαίρια μας, με τα μαλλιά μας να μακραίνουν τις νύχτες μέσα στον καπνό, με τα μαλλιά μας να ξανθίζουν τα μεσημέρια, κάτω απ’τον ήλιο, με τα μάτια μας να ανθίζουν, σε κάθε τους στίχο.

 Χορεύαμε. Γελούσαμε.

Μαρ, εσύ και η θάλασσα ή μάλλον θάλασσα Μαρ, το πρώτο μας καλοκαίρι δεν το ξεχνώ.

Κάθε καλοκαίρι, όπου και να ‘μαι θα ψάχνω εκείνα τα σημειώματα που δεν δώσαμε ποτέ.

Θα σε δω το βράδυ στην άκρη του λιμανιού, στην άκρη της προβλήτας, στην άκρη της σχέσης μας, στην άκρη της μπάρας, στην άκρη του καλοκαιριού.

Στην άκρη του χειμώνα, καλοκαίριασε.

2 thoughts on “Οι χειμώνες μου διψούν για καλοκαίρια

Σχολιάστε

