σε ένα βάζο

Σε ένα βάζο τα ρίχνω όλα, χαμόγελα και χτύπους.

Μέσα σε ένα βάζο, όλα τα όνειρα μαζί με τους μαρκαδόρους μου. Όπως οι μαρκαδόροι μου έτσι και η κάθε μου μέρα, πότε ίχνος έντονο αφήνουν και πότε δεν γράφουν ούτε κουκίδα.

Μέσα σε ένα βάζο, τυλίγω εικόνες με πουά κορδέλες και τα λόγια σου που με ακολουθούν σαν πουλιά σύντροφοι.

Μέσα σε ένα βάζο και τα βράδια μας, με αυτή την αγκαλιά τη ζεστή, την αγκαλιά προστασία και λουλούδι μπλε. Ανάμεσα στα όνειρα άνθρωποι περνούν και παίρνουν, μιλάνε ή γελάνε, ανάμεσα στα χέρια σου αναζητώ απαντήσεις και παίρνω πάντα την ίδια, «είμαι εδώ».

«Κι αν φύγεις;»

«Είμαι εδώ.»

Μέσα στο βάζο στριμώχνω συνδετήρες, βιογραφικά, αποδείξεις, μολύβια χρωματιστά και φωτογραφίες. Δεν χωρούν όλα και έτσι πετώ αυτές που θα θελαν αν μπορούσαν από μόνες τους να με εγκαταλείψουν, όπως έκαναν και οι άνθρωποι μέσα σε αυτές.

Μέσα στο βάζο η αγαπημένη μου μαρμελάδα τελειώνει σιγά σιγά και ο καφές αυτές τις μέρες όλο και πιο γρήγορα κρυώνει.

Μέσα στο βάζο έκρυψα και το κίτρινο παλτό, την βαλίτσα και τα παπούτσια. Το βάζο είναι γυάλινο και μπορείς να τα δεις, το βάζο είναι χαμηλά και μπορείς να τα πιάσεις, το βάζο είναι κάθε μου σκέψη.

Μέσα στο βάζο, εσύ φυσικά, με τέτοια φυσικότητα που μπήκες στη ζωή μου μπήκες και στο βάζο μου. Με αυτή τη φυσικότητα που μπορώ να μοιράζομαι μαζί σου στιγμές, ώρες, δευτερόλεπτα, υλικά, άυλα, έμψυχα, άψυχα και χρωματιστά. Έτσι φυσικά να σε κοιτώ και να με καταλαβαίνεις, πάντα έτοιμος να δεχτείς το όμορφο ή το σκληρό, να γίνεις σάκος ή μουσικό κουτί, να απορροφήσεις κραδασμούς ή να γίνεις μουσική, ήλιος και χάδι.

Μέσα στο βάζο και τα 26 μου κεράκια, και τα ανεκπλήρωτα, τα απωθημένα, τα δύσκολα, τα παλιά, τα σχέδια που δεν πήγαν πουθενά, τα φανταστικά, τα δειλά, τα φοβισμένα.

Μέσα στο βάζο μου εγώ, μία να πνίγομαι και μία να κολυμπώ ξανά.

Σχολιάστε

